04 juli 2015

Kan inte bestämma mig....

På väg upp till Vansbro för att simma och jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag känner inför det här loppet....tror att jag liksom förträngt det lite....:) i normala fall brukar jag ladda inför lopp, äta och dricka med tanke bakom men inte den här gången. Jag brukar också ha ett positivt pirr, se fram emot loppen med glädje men inför det här loppet har jag inte riktigt fokus, jag bävar lite. Framför allt för kylan! Med eller utan neoprenhandskar och sockor....kort eller lång våtdräkt.... Simmade 1,5 km i sjön i förrgår utan handskar och sockor och med kort våtdräkt, 18-19 grader och det var kallt.... Hmm....tror kanske att jag bestämt mig nu....lång våtdräkt och sockor....mina fötter är mer känsliga än händerna och det kan vara skönt att ha händerna "fria". Japp, så får det bli! Nu är det nära, nu är det dags och nu är det bara att köra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar