17 juni 2014

Luft under skorna :-)


Efter att på tre veckor kört Göteborgsvarvet, Stockholm Marathon och Salomon Trail Tour, tre för kroppen tungt belastande lopp har jag under veckan som varit vilat och tagit lugna promenader. I söndags var det dock dags att känna efter hur benen mådde, och de mådde fantastiskt bra!:-) Kändes som jag hade luft under fötterna, vingar på skorna eller nåt! Lätta fötter och ben tog mig runt på en lugn 7 km runda. Nu är jag redo att återgå till träningen igen och fokusera framåt! 

Förutom min sköna runda ägnade jag mig åt lite kroppsarbete som att skrapa färg från altanen. Träningsvärk i handlederna igår ;-)

Denna effektiva söndag hann jag även med att plocka fläder så om ett par dagar får vi avnjuta läskande flädersaft!

Ja i begreppet "må bra" kan man inkludera många saker och i söndags var en riktig måbrasöndag :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar