14 maj 2015

12 mil i solen :)

En underbar dag! Skulle nog vilja kalla det den första riktiga vårdagen faktiskt...Sol från en klarblå himmel, temperatur över 15 grader och man ser massor av människor ute. Människor utan jacka, t o m i shorts :)
En stund innan nio i morse rullade jag iväg på min cykel och mötte tjejerna på samma ställe som i söndags. Idag bestämde vi oss dock för att testa en annan runda och cykla ner mot Frillesås. Vi trampade på, passerade genom Kungsbacka, Fjärås och Åsa, tempot var bra. Vi rullade på i 28-30 km/tim på plan mark. Det var lite mer trafik den här vägen än den vi körde i söndags men det var vackert när vi kom ner mot Frillesås och tog en paus på en klippa med utsikt över havet. 
Min vän som ska ta mig 30 mil om fyra veckor....

.....och två grymma tjejer gjorde mig sällskap på 12 mil i solen idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar